Blogia
wwwportaventura

Playstation.EVGA.Precision.XOC.Hack.Online.Tool.Free.Official.app

https://firstgamehack.com/game_268850.html

 

Het is echt indrukwekkend hoe deze software je prestaties eenvoudig tot bijna 10 fps kan upgraden. Bij mijn gelegenheid kan een GTX 960M elke game in de industrie van vandaag uitvoeren, maar bij lage instellingen de meest veeleisende, met de overklok kan ik soms opschalen naar gemiddeld, en dat waardeer ik echt. Maar aan de andere kant weet ik niet wanneer de software op de achtergrond niet meer werkte, vertel ik meestal aan de lage fps die ik krijg. Afgezien van dit enige probleem, de app is goed om te gaan; platforms: Windows; Samenvatting: De volgende generatie EVGA Precision is gearriveerd met EVGA Precision XOC. Met deze software kunt u uw NVIDIA grafische kaart verfijnen, waardoor koeling en prestaties worden gemaximaliseerd; Tags: Hulpprogramma's.

0 comentarios